We help the world growing since 1983

Pruprietà meccanica di i materiali metallichi

E proprietà meccaniche di u metallu si riferiscenu à e caratteristiche di u metallu sottu a forza esterna, cumpresi principalmente i seguenti indicatori.

① Forza Ultimaσb: u puntu di sforzu massimu nantu à a curva di tensione-deformazione, unità

Hè MPa.

② Limitu di rendimentσs: quandu a tensione di tensione di u materiale supera a gamma elastica è a deformazione plastica principia à accade Stress.Ùn ci hè micca un plateau di rendiment evidenti in a curva di tensile stress-strain di certi materiali, vale à dì, u so rendimentu ùn pò esse chjaramente determinatu Punti.In questu casu, hè specificatu in l'ingegneria chì u valore di tensione di 0,2% di deformazione residuale di a mostra hè presa cum'è u limitu di rendiment cundizionale.σ0,2 hè spressione in MPa.

③ Limite di Endurance : frattura di scorrimentu di a mostra dopu un certu tempu à una certa temperatura

Stress mediu à u crack.In l'ingegneria, hè generalmente spressione da u valore di stress mediu di a mostra quandu si rompe per 105h à a temperatura di disignu U bit hè MPa.

④ Limite di scorrimentu: fate chì u campione pruduce una certa quantità di U valore di stress di creep.A tabella di valori di tensione di l'azzaru à a temperatura di disignu per 105h è tassu creep di 1% hè di solitu usatu in ingegneria Is in MPa.

⑤ Allungamentu percentualeδ8: indica chì quandu a mostra hè dannata in a prova di tensione Percentuali di allungamentu plasticu.Hè un indice per misurà a plasticità di l'azzaru.A lunghezza originale di a mostra hè generalmente scelta cum'è a lunghezza dritta di a mostra

5 volte o 10 volte u diametru, cusì a mostra hà δ5è δ10, in%.

⑥ Riduzzione di Areaψ: indica chì quandu a mostra hè dannata in a prova di tensione

Tasso di deformazione plastica cruda.Hè un altru indicatore per misurà a plasticità di i materiali, espressa in%.

⑦ Valeur d'impact Ak: Hè una misura di a tenacità di l'acciaio è determina se l'azzaru hà fallimentu fragile Indicatore, unità: J.

⑧ Durezza: riflette a resistenza di u materiale à a deformazione plastica lucale è a resistenza à l'usura di u materiale.Ci sò trè tippi di tavule di durezza Indicazione di metudi, vale à dì a durezza Brinell HB, a durezza Rockwell HR è Vickers Vickers Diamond Hardness HV hà metudi di misurazione è intervalli d'applicazione differenti.Sicondu l'esperienza Ci hè una relazione apprussimativa trà a durezza è a forza di trazione cum'è seguente: acciau laminatu è normalizatu à pocu carbonuσb= 0,36 HB;Acciaio à carbonu mediu laminatu è nurmalizatu o acciai à bassa legaσb= 0,35 HB;A durezza hè 250 ~ 400HB, è l'acciaio in lega trattatu termicamenteσb= 0,33 HB.

A causa di a cunvenzione di a misurazione, a durezza di a zona affettata da u calore hè ancu comunmente utilizata per determinà u gradu di indurimentu di e articuli saldati.

–本文内容摘抄自《压力管道设计及工程实例》


Tempu di Postu: Feb-07-2023