Aiutemu u mondu à cresce da u 1983

Situazione ecunomica è tendenza à u mercatu di l'acciau quist'annu

In u 2021, l'operazione ecunomica generale di l'industria di a machina mostrerà una tendenza alta in fronte è piatta in daretu, è u tassi di crescita annuale di valore aghjuntu industriale serà di circa 5,5%. A dumanda d'acciaiu generata da questi investimenti si presenterà quist'annu. In listessu tempu, a popularisazione di i vaccini ridurrà ancu di più l'impattu di l'epidemia annantu à l'ecunumia, favurendu cusì a crescita di a produzzione è di u cunsumu.
U statu mette in risaltu a custruzzione di e zone chjave, si focalizerà nantu à "dui novi è unu pesante" è cumpenserà e debbulezze di u cortu bordu, è espansione l'investimentu efficace; Acceleremu a custruzzione di Internet industriale 5g è di grande centru di dati, implementeremu u rinnovu urbanu, è prumuteremu a trasfurmazione di e vechje cumunità urbane. L'ambiente di travagliu di l'industria manifatturiera serà ancu miglioratu ulteriormente, è a dumanda d'acciaiu hè prevista per stà stabile. In u mercatu internaziunale, affettatu da l'epidemica, i mercati emergenti è i paesi à redditu bassu anu da affruntà più serii effetti di traumu à longu andà dopu a crisa per via di u spaziu puliticu limitatu.
L'Associu Mundiale di Ferru è Acciaiu prevede chì a dumanda mundiale d'acciaiu crescerà di 5,8% in u 2021. U ritmu di crescita di u mondu hè 9,3% eccettu a Cina. U cunsumu d'acciaiu di a China aumenterà di 3,0% quist'annu. In u primu quartu di u 2021, a pruduzzione glubale di acciaiu grezzu era di 486,9 milioni di tunnellate, in crescita di 10% annu annantu. In u primu trimestre di questu annu, a produzzione di acciaiu grezzu di a China hà aumentatu di 36,59 milioni di tunnellate annu annantu. L'incrementu cuntinuu di a produzzione d'acciaiu grezzu hà ricevutu una forte attenzione. A Cummissione Naziunale per u Sviluppu è a Riforma è u Ministeru di l'Industria è di a Tecnulugia di l'Infurmazione anu dettu successivamente chì hè necessariu riduce decisamente a pruduzzione di l'acciaiu grezzu per assicurà chì a produzzione di l'acciaiu grezzu cali annu annantu. Guidate l'imprese di ferru è d'acciaiu à abbandunà u largu modu di sviluppu di vincere per quantità, è prumove u sviluppu di alta qualità di l'industria di u ferru è di l'acciaiu.
In a fase successiva, a dumanda di u mercatu mostra una tendenza indebulita, è u equilibriu trà offerta è dumanda face una prova. Quandu u tempu si face fretu è i prezzi di l'acciau aumentanu, a dumanda d'acciaiu s'hè indebulita. L'imprese ferru-siderurgiche devenu prestu attenzione à i cambiamenti di u mercatu, sistemà ragiunevolmente a produzzione, adattà a struttura di u produttu secondu i bisogni, migliurà a qualità è a qualità di u pruduttu, è mantene l'equilibriu di l'offerta è di a dumanda di u mercatu. A situazione internaziunale hè sempre cumplessa è severa, è a difficultà di l'esportazione di l'acciau aumenterà ulteriormente. Cum'è l'epidemica d'oltremare ùn hè stata frenata, a catena di fornimentu di i Stati Uniti è di l'Europa hè sempre bluccata, ciò chì hà un grande impattu annantu à a ripresa economica. Sutta u fondu chì u ritmu di a nova vaccinazione di a corona hè più bassu di u previstu, a ripresa di a catena di fornimentu glubale pò esse ulteriormente ritardata, è a difficultà di l'esportazione di l'acciau di a Cina serà ulteriormente aumentata.


Tempu di posta: Jul-03-2021