Aiutemu u mondu à cresce da u 1983

Cunniscenza di l'acciaiu (pipa è piastra d'acciaiu senza saldatura)

1. Tubu d'acciaiu senza saldatura: a pipa senza saldatura hè un tipu d'acciaiu longu cù sezzione cavu è senza cucitura intornu. A pipa d'acciaiu hà una sezione cavata, chì hè largamente aduprata per trasportà fluidi, cume oliu, gas naturale, gas, acqua è alcuni materiali solidi. Rispuntendu à l'acciaiu solidu cum'è l'acciau tondu, a pipa senza saldatura hà a stessa forza di curvatura è di torsione è un pesu più leggiu. Hè ampiamente adupratu in a fabricazione di parti strutturali è di parti meccaniche, cume a pipa di trapana di petroliu, l'arburu di trasmissione di l'automobile, u quadru di a bicicletta è u ponteggio in acciaio adupratu in a custruzzioni. Pò migliurà u tassu di utilizzu di u materiale, simplificà u prucessu di fabricazione, risparmià materiali è tempu di trasfurmazione aduprendu una pipa senza saldatura per fabricà e parti di l'anellu, cume l'anellu di cuscinetti rotanti, manica di presa, ecc. U tubu senza saldatura hè ancu un materiale indispensabile per tutti i generi di armi. U canna è a canna sò fatti di tubu d'acciaiu. Sicondu a forma di l'area di a seccione trasversale, i tubi d'acciaio ponu esse divisi in pipa tonda è pipa in forma speciale. Perchè l'area di u circhiu hè a più grande in cundizione di uguale perimetru, più fluidu pò esse trasportatu da u tubu circulariu. Inoltre, quandu a sezione di l'anellu suppone una pressione radiale interna o esterna, a forza hè più uniforme. Dunque, a maiò parte di i tubi senza saldatura sò tubi tondi, chì sò divisi in laminazione à caldu è in laminazione à fretu. Materiali cumuni: 20 #, 45 #, Q345, 20g, 20Cr, 35CrMo, 40Cr, 42CrMo, 12CrMo, 12Cr1MoVG, 15CrMoG, ecc; A serie d'acciaio inox hè un tipu d'acciaiu tondulu longu cavu, chì hè largamente adupratu in u petroliu, chimicu, medicu, alimentariu, industria leggera, strumenti meccanichi è altri pipeline industriali è parti strutturali meccanichi. Inoltre, quandu a forza di curvatura è di torsione sò listesse, u pesu hè più leggeru, dunque hè ancu ampiamente adupratu in a fabricazione di parti meccaniche è di strutture ingegneristiche. Usatu comunemente per mobuli, stuviglii da cucina, ecc., Materiali cumuni: 201, 304, 316, 316L, 310, 310S, ecc.

2. Piastra d'acciaiu: hè un colpu d'acciaiu piattu cù l'acciau fusu è pressatu dopu u raffreddamentu. Hè piattu è rettangulare, è pò esse direttamente rotulatu o tagliatu da una larga striscia d'acciaiu. A piastra d'acciaiu hè divisa in laminazione à caldu è in laminazione à fretu secondu u laminatu. Sicondu u spissore di a piastra d'acciaio, a piastra d'acciaio sottile <4 mm (a più fina 0,2 mm), a piastra d'acciaio media spessa 4 ~ 60 mm, a piastra d'acciaio ultra spessa 60 ~ 115 mm. A larghezza di u fogliu hè 500-1500 mm; A larghezza di a piastra grossa hè di 600-3000 mm. Sicondu i tippi di acciai, ci sò acciai strasurdinarii, acciai di alta qualità, acciai in lega, acciai di primavera, acciai inossidabili, acciai per arnesi, acciai resistenti à u calore, acciai chì portanu, acciai di siliziu è fogli di ferru puru industriale; Secunnu l'usu prufessiunale, ci sò a piastra di canna d'oliu, a piastra di smaltu, a piastra antipuglia, ecc; Sicondu u revestimentu di a superficia, ci sò foglia galvanizzata, stagnu, piastra di piombu, piastra d'acciaiu compositu plasticu, ecc. Materiali cumuni: Q235, 16Mn (q355b), 20 #, 45 #, 65Mn, 40Cr, 42CrMo, 304, 201, 316 , ecc.

3. Tubu saldatu: u tubu d'acciaiu saldatu, cunnisciutu ancu cum'è tubu saldatu, hè un tubu d'acciaiu fattu di piastra d'acciaio o striscia dopu à u curling è a furmazione, cù una lunghezza fissa generale di 6 metri. U prucessu di produzzione di u tubu d'acciaiu saldatu hè simplice, l'efficienza di a produzzione hè alta, e varietà è e specifiche sò di più, l'investimentu in attrezzature hè menu, ma a forza generale hè inferiore à a pipa d'acciaiu senza saldatura. U tubu d'acciaiu saldatu hè divisu in tubu saldatu drittu è tubu saldatu in spirale secondu a forma di saldatura. Classificazione per metudu di produzzione: classificazione di prucessu - tubu saldatu à arcu, tubu saldatu à resistenza, (alta frequenza, bassa frequenza) tubu saldatu à gasu, tubu saldatu à u fornu. A saldatura à cucitura dritta hè aduprata per tubi saldati à picculu diametru, mentre chì a saldatura a spirale hè aduprata per tubi saldati à grande diametru; Sicondu a forma finale di u tubu d'acciaio, pò esse divisu in tubu saldatu circulare è di forma speciale (quadratu, rettangulare, etc.) saldatu; Sicondu diversi materiali è usi, pò esse divisu in fluidi di minera chì trasportanu tubi d'acciaio saldati, fluidi à bassa pressione chì trasmettenu tubi d'acciaio saldati galvanizzati, rulli di trasportatore di cintura di tubi d'acciaio saldati, ecc. low cost, sviluppu rapidu. A forza di u tubu saldatu à spirale hè generalmente superiore à quella di u tubu saldatu drittu. Pò esse adupratu per pruduce tubi saldati di diametru più grande cù un vuoto più strettu, è pò ancu esse adupratu per pruduce tubi saldati di diametru diversu cù a stessa larghezza in biancu. Ma paragunatu cù a listessa lunghezza di pipa di cucitura dritta, a lunghezza di saldatura aumenta di 30 ~ 100%, è a velocità di produzione hè più bassa. U grande diametru o u tubu saldatu spessu hè generalmente fattu di billetta d'acciaiu direttamente, mentre chì i tubi saldati chjucchi è i tubi saldati à pareti sottili anu solu da esse saldati direttamente da una striscia d'acciaio. Dopu dopu una sèmplice lucidatura, u filu hè bè. Per migliurà a resistenza à a corrosione di u tubu d'acciaiu, u tubu d'acciaiu generale (pipa nera) hè statu zincatu. Ci hè dui tipi di pipa d'acciaio zincatu, zincatura à caldu è galvanizazione elettrica. U spissore di a galvanizazione à caldu hè grossu, è u costu di l'elettrotecnica hè bassu. Materiali cumuni di pipa saldata sò: Q235A, Q235C, Q235B, 16Mn, 20Mn, Q345, L245, L290, X42, X46, X60, X80, 0Cr13, 1Cr17, 00cr19ni11, 1Cr18Ni9, 0cr18ni11nb, etc.

4. Tubu arrotulatu: u tubu arrotulatu s'impegna per a produzzione di vari tippi di tubi arrotolati è penstocks d'acciaiu cù cuciture circonferenziali è anelli longitudinali, è hè trasformatu nantu à a basa di e stesse specificazioni è mudelli di apparecchiature tradizionali di tubi arrotolati. A funzione di aumentà i parametri di l'attrezzatura di laminazione di tubi di 30% riempie u difettu chì l'attrezzatura di laminazione tradiziunale ùn pò micca pruduce. Pò pruduce tubi d'acciaiu cun diametru di più di 400 è spessore di parete di 8-100 mm. A pipa arricciata hè largamente aduprata in u petroliu, chimica, trasmissione di gas naturale, accatastamentu è acqua urbana, riscaldamentu, alimentazione di gas è altri prughjetti. I materiali principali sò Q235A, Q345B, 20, 45, 35cimo, 42cimo, 16Mn, ecc.


Tempu di posta: Jul-03-2021